Magyar Irodalmi Szerzői Jogvédő és Jogkezelő Egyesület

Csapó Benő adatlapja

    NÉHÁNY ADAT A FELHASZNÁLÓRÓL

  • Név: Csapó Benő
  • Nicknév:
  • Email: csapo@edpsy.u-szeged.hu
  • Státusz: Regisztrált felhasználó
  • Regisztráció dátuma: 2017-02-25
  • Magamról: Csapó Benő egyetemi tanár a Szegedi Tudományegyetemen. A Neveléstudományi Intézet, a Neveléstudományi Doktori Iskola, az Oktatáselméleti Kutatócsoport, továbbá a Magyar Tudományos Akadémia Képességfejlődés Kutatócsoportjának vezetője. Fő kutatási területei az értelmi fejlődés, a képességek fejlesztése, a tudás szerveződése, a pedagógiai értékelés és a számítógépes tesztelés.
  • Köteteim:

    Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában

    Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei

    A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei

    A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei

    Framework for diagnostic assessment of reading

    Framework for diagnostic assessment of science

    Mérlegen a magyar iskola

    Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez

    Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez

    Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában

    Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez

    Framework for diagnostic assessment of mathematics

    Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése

    Tudás és iskola

    A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése

    Az iskolai műveltség

    Az iskolai tudás (2. kiadás)

    Neveléstudomány az ezredfordulón

    Teaching and learning thinking skills

    Az iskolai tudás

    Active learning strategies for the higher education: proceedings of the Regional Workshop on Higher Education

    Kognitív pedagógia

    A tanulói teljesítmények értékelésének méréses módszerei

    A kombinatív képesség struktúrája és fejlődése

    A megtanító stratégiák hatékonysága a felsőoktatásban: Az 1980-86 közötti kísérlet eredményei

    A rajzkészség fejlettségének vizsgálata középiskolai tanulóknál

    Megtanító stratégiák agrártudományi felsőoktatási intézmények alapozó tárgyaiban

    Az iskolavezetés helye és szerepe a köznevelés rendszerében

    A kombinatív képesség és értékelésének feltételei