Csapó Benő adatlapja
- Név: Csapó Benő
- Nicknév:
- Email: csapo@edpsy.u-szeged.hu
- Státusz: Regisztrált felhasználó
- Regisztráció dátuma: 2017-02-25
- Magamról: Csapó Benő egyetemi tanár a Szegedi Tudományegyetemen. A Neveléstudományi Intézet, a Neveléstudományi Doktori Iskola, az Oktatáselméleti Kutatócsoport, továbbá a Magyar Tudományos Akadémia Képességfejlődés Kutatócsoportjának vezetője. Fő kutatási területei az értelmi fejlődés, a képességek fejlesztése, a tudás szerveződése, a pedagógiai értékelés és a számítógépes tesztelés.
- Köteteim:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei
Framework for diagnostic assessment of reading
Framework for diagnostic assessment of science
Mérlegen a magyar iskola
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez
Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez
Framework for diagnostic assessment of mathematics
Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése
Tudás és iskola
A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése
Az iskolai műveltség
Az iskolai tudás (2. kiadás)
Neveléstudomány az ezredfordulón
Teaching and learning thinking skills
Az iskolai tudás
Active learning strategies for the higher education: proceedings of the Regional Workshop on Higher Education
Kognitív pedagógia
A tanulói teljesítmények értékelésének méréses módszerei
A kombinatív képesség struktúrája és fejlődése
A megtanító stratégiák hatékonysága a felsőoktatásban: Az 1980-86 közötti kísérlet eredményei
A rajzkészség fejlettségének vizsgálata középiskolai tanulóknál
Megtanító stratégiák agrártudományi felsőoktatási intézmények alapozó tárgyaiban
Az iskolavezetés helye és szerepe a köznevelés rendszerében
A kombinatív képesség és értékelésének feltételei
NÉHÁNY ADAT A FELHASZNÁLÓRÓL